به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و دبیر ستاد خدمات سفر هرمزگان در این جلسه با اشاره به نظارتهای انجامشده در حوزه خدماترسانی گفت: مأموریتهای نظارتی وزارت میراثفرهنگی را دنبال کردیم که در همین راستا بازدیدهای مستمری در محورهای بندرلنگه، بستک و بندرعباس ـ حاجیآباد و حاجیآباد ـ بندرعباس انجام شد که به تعدادی از واحدها تذکر و اخطار دادهشده است.
او با اشاره به اینکه به واحدها مهلت قانونی دادهشده که در صورت برطرف نشدن مشکلات قطعاً تعطیل میشوند، افزود: مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمیدهند بهتر است تعطیل باشند تا اینکه باز و خدمات مطلوب ارائه ندهند.
محسنی در با تشکر از کمیته تأمین و تنظیم بازار برای برگزاری نمایشگاههای بهاره گفت: این کمیته سه نمایشگاه بهاره در سطح شهر بندرعباس برگزار کرده که بازخورد خیلی خوبی هم داشته و کمک کرده تا شهروندان ارزاق خود را در ایام منتهی به نوروز بهراحتی تأمین کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: فرمانداریها همین حساسیت و دقت نظری که در مرکز استان وجود دارد، را در شهرستانها داشته باشند و موضوعات مرتبط با خدماترسانی شهری کار را پیگیری کنند.
او با اشاره به مراحل نهایی اجرایی شدن پلتفرم وارمی برای فروش بلیت جزیره هرمز، گفت: پلتفرم وارمی بر اساس دانش روز به نمایندگی از پارک علم و فناوری طراحیشده و کاملاً این پلتفرم کارا و پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران است.
محسنی افزود: این کار مهم برای اولین بار با کارکرد ملی در حوزه خدمات رسانی به گردشگران و ساکنین جزایر است که با همکاری و مساعدت و همراهی سایر ارگان های همکار از جمله بنادر و دریانوردی استان و ... اجرایی می شود.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان تأکید کرد: در بحث اسکان مسافران و گردشگران در پارکها و بوستانها، شهرداران پایکار باشند تا مشکلی در زمینه اسکان غیررسمی پیش نیاید.
در ادامه محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائممقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با اشاره به تهیه پلتفرم وارمی گفت: با تهیه پلتفرم وارمی من یقین دارم در جزیره هرمز با چالش روبرو نمیشویم. این کمکی برای استان است و انشالله با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
قائممقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با تأکید بر نظارت مستمر بر اماکن خدمترسان گفت: نظارت مستمر بر اماکن خدمت رسان انجام شود و مشکلات را بررسی و مدیریت کنید و سرعت کار نباید تبعات منفی به دنبال داشته باشد.
در ادامه روسای کمیتههای عضو ستاد گزارشی از برنامههای را ارائه کردند و پلتفرم وارمی و مراحل استفاده از آن توسط کارشناسان برای اعضای کمیته ارائه شد.
انتهای پیام/
نظر شما